The Cal-look Lounge
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
March 29, 2024, 13:55:38 pm

Login with username, password and session length
Thank you for your support!
Search:     Advanced search
350646 Posts in 28563 Topics by 6811 Members
Latest Member: Bren
* Home This Year's European Top 20 lists All Time European Top 20 lists Search Login Register
+  The Cal-look Lounge
|-+  Happenings
| |-+  Happenings
| | |-+  Race/utställning Malmö 2010?
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Race/utställning Malmö 2010?  (Read 1809 times)
53
Newbie
*
Posts: 46


« on: November 19, 2009, 22:55:16 pm »

Jag har även lagt in följande text på ngra svenska sidor.

En liten fråga till alla er där ute, finns det ngt intresse för att köra en tävling/utställning på Malmöbanan?
201m full listrat och med ett av europas absolut bästa grepp, fråga de som kört här på en tävling.
Jag sitter med i arrangörsgruppen på Malmöbanan och vi sitter just nu och planerar inför nästa sässong.

Det finns lite olika möjlgheter:

1dagars tävling med körning från 10-21 och längre om det behövs och sedan party i vårat fest tält, kan ju även ordnas utan party om ingen är sugen på lite öl mm.

2dagars med övernattning och fest på kvällen dag 1 och avslutning 15 dag 2. Problemet med denna lösning är att vi har mkt dåliga tält möjligheter.

Att vi kör 1-2 vw klasser i en av våra egna tävlingar.
Tänkt ngn gång mellan slutet av juni-början av augusti.

Kom gärna med komentarer och tankar, jag kan inte lova ngt men eftersom jag själv gärna skulle vilja ha en tävling här nere så kommer jag att jobba på det om intresse finns.
Titta gärna på www.srif.se

A question to all of you out there, is there any interest in having an race/exhibition att Mecaraceway in Malmo?
It`s 201m fully prepared track.

There is some different wais to go so I would like to have some feedback from you out there.
1: One days happening staring 10 and ends about 21.With party in the evening.
2: Two days and starting 10 and ending about 15 the second day with party in the evening day one. The problem with this is that camping facilities aren`t to good att the track.
3: One or two vw classes running in one of our own races.
To learn m ore about the track look att www.srif.se
« Last Edit: November 20, 2009, 18:41:04 pm by 53 » Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!